här va de dött

Har annat för mej, faktiskt.
Men kan ju säga att jag har haft en bra ledig helg. Rättvik på lördagskvällen, en kompis till c har fyllt år. Så jag körde och sen satt jag där å hade kul åt alla fulla, rätt så underhållande å se på när man själv är nykter. 
Vi åkte hem runt tio eftersom hjärtat skulle jobba söndag natt och vi va båda rätt trötta. 
Igår blev de en mys dag med film osv, tills klockan 21 när c åkte å jobbade. Känns jätte tråkigt att vi kommer gå om varandra med jobbtiderna nu. Han kommer köra 14-00 vilket betyder att jag får somna ensam på kvällarna, så tråkigt! Själv börjar jag halv tio idag, till halv sju, så kommer va tomt när jag kommer hem. 
Men imorgon börjar jag också klockan två, så vi får morgonen tillsammans iallafall! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0