torsdag

Sämst start på dagen idag, knappt sovit alls inatt. Kan ju typ inte andas för att de gör så ont i halsen.. så vaknade outvilad med ont i halsen och huvudvärk.. Jobbar ju imorgon, efter att ha vart ledig sen tisdags, men inte jobbat sen i lördags :( vill verkligen verkligen jobba, så får hoppas på de bästa. 
Sitter just nu med ansiktsmask från anatomials, fick den i min glossybox för två månader sen typ? kände att jag behövde göra slut på den. 
Älskar anatomicals <3 har även tvål därifrån som jag också fick i nån glossybox :)
 
ansiktsmasken luktar verkligen choklad, och tvålen luktar typ coca cola, omnom!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag var också medlem i glossybox förr, men jag sa upp den :p nu är jag sugen på att bli medlem igen, haha :)

sv; Tack så mycket :D jaa det känns verkligen super bra! :)

2013-01-31 @ 20:17:04
URL: http://missdiamond.webblogg.se
Postat av: Sarah

Dom har gjort en aaaawesome bodyscrub också! Man vill dö lite av lycka när man använder den, haha.

2013-02-01 @ 00:31:32
URL: http://heysarah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0