helgen!

Börjar halv tre idag, och så vaknar man klockan åtta, kuuul. 
Dagarna går så sjukt sakta just nu, vill bara åka! 13 dagar kvar idag, känns som en evighet. 
Har iallafall precis duschat, ska fixa lite här hemma sen åka hem till mamma och pappa och börja måla en byrå som vi ska ha här. 
 
Syster och Jocke har vart hemma i helgen, åt på Kina med syster, mamma och pappa olus jockes familj på lördagen, sen åka jag till Tuvan och umgicks lite med mina brudar, så himla kul att vara samlade allihopa igen! 
Efter det åka jag hem så jag och hjärtat kunde ge Diesel sin sista medicin, äntligen. Igår fick han duscha eftersom han var helt flottig i pälsen runt ansiktet av antibiotikan, men nu ser han ut som en normal katt och är super len i pälsen :) 
 
om nomnom
 

Kommentarer
Postat av: Johannas Rockabilly

Naw sicken sötnos! Hur gammal är han? :)

2013-09-18 @ 12:42:47
URL: http://johannasrockabilly.com
Postat av: Johannas Rockabilly

SV: Okej, lilla plutten asså ^^

2013-09-20 @ 10:56:22
URL: http://johannasrockabilly.com/
Postat av: Anna

Såg ditt inlägg om katten som blev sjuk, så skönt att han är hemma välbehållen igen! :) Såg sen chokladmuffinsen på bilden dagarna innan,.. nu vet ju inte jag om katten åt av chokladen men OM han gjorde det så kan nog det vara vad som gjorde honom sjuk.. Du kanske redan vet detta men ifall att du inte gör det så är det så att både katter och hundar inte tål varken lök, vitlök, choklad eller kaffe.. Då blir de förgiftade.. Bara en vänlig upplysning IFALL att du inte visste :)

2013-10-13 @ 22:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0