dutttten

Fullt upp som vanligt, har jobbat sen i fredags, och idag börjar jag två, skönt! och imorgon är jag ledig, ännu skönare. 
Hade verkligen behövt städa, men orkar verkligen inte, såå tråkigt. 
Fick upp julgranen igår, vilket diesel tycker är jättekul, får se hur länge den får stå kvar för han, haha. 
Idag har vi beställt golvplåt till duetten, så får hoppas att det inte tar för lång tid att få den. Blir att svetsa golver sen sälja den till en i Rättvik! Känns jätte tråkigt, men vi har ingen tid till att fixa den så då är det väl bättre att någon som har tiden tar på sej det, så den får komma ut på vägarna igen. 
Får se om jag säljer rekorden till sommaren också, lite beslutsångest där. 
Nä nu ska jag göra mej klar och sen åka till mamma och pappa en sväng, saknar dom!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0