lycka!

Nu kan jag avslöja hemligheten, har blivit med bil!  Ja, en till alltså! volvon får stanna kvar också såklart!
Är en Opel rekord olympia från 1960. 
Va å kika på den igår, och idag blev den min. Som jag har letat, sen i höstas. Hade ju helst velat ha en kapitän, men det får bli nästa köp! 
Ska byta huvudbromscylinder å pilla lite med lådan, sen får andreas ta den till skolan och kolla bromsarna, sen äre bara att besiktiga och ut å finåka! 
Hur som helst, jag är fjärde ägaren, den har bara rullat ca 8000, lackad för ca 10 år sedan men har stått i varmgarage sen dess och blivit ompysslad, den har inte vart i trafik sen slutet av 70-talet :) Men nu ska den äntligen få komma ut och rulla igen :) 
 
 
 
Sjukt dammig för tillfället ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Ronja

fint! :D

2013-03-24 @ 23:09:09
URL: http://rtp.blogg.se
Postat av: Louise

Najs! :D Det är tydligen rätt svårt att få tag i en vettig kapitän, de flesta har gått åt på raggen om man säger så :P

2013-03-26 @ 18:58:42
URL: http://louiisea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0