förändring

Det händer grejer kan jag säga. För precis en vecka sen kändes det som livet va slut, men har insett att det är nu det börjar, igen. Tänker inte gå in på några detaljer här. 
I veckan flyttar jag in i min nya lägenhet, mitt nya hem! Känns så sjukt jävla bra!!
Måste tacka mina underbara familj, mina sjukt bra vänner och arbetskompisar, vad hade jag gjort utan er.
Ni som har fått mej att förstå att det är jag som ska må bra, som har sett att jag inte har gjort det på ett bra tag. 
Har bestämt mej för att det ska bli en bra sommar, ska bara ha kul med folk som jag bryr mej om, och som bryr sej om mej. 
 
Vart hur som helst en sväng ut på Sollerön igår med Malin. Spelning på parken med bästa Sold's Finest och Rebel Rockers! I helgen blir det utgång minsan, lutar väl mot Rättvik. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0