friiiiiisk

Ledig och fint väder, och jag är frisk! Underbart. 
Natten till måndag va den värsta nånsin, vad jag kommer ihåg iallafall. Vi hade ju pojkens barn i helgen, och minstingen va dåligt, vilket tydligen smittade av sej på mej. Så spenderade natten med att spy, har inte vart magsjuk på minst 15 år.. Så både jag och hjärtat har vart hemma från jobben, han har inte mått nå bra heller fast han klara sej från att spy iallafall.. 
Mådde bättre igår, så blev en storstädning av lägenheten, bort med alla bakterier. 
Bytte stereo i bilen igår, sen startade inte den nå mer så fick kabla igång den och köra hem den till mamma och pappa där den står på laddning, ska väl åka dit snart å tvätta den, behövs verkligen. Sen upp på jobbet och kopiera lite scheman och prata med chefen, ska gå upp yttligare i tid och börja  få ta en öppning alldeles själv, spännande! 
Helgen får bli lugn, ska bygga ny baslåda. får bli två 15" istället för 10"arna jag har nu, ska bara beställa ett monoblock så jag har två steg.  
 
 
Förrsten va Sanna här i helgen, träffade henne och resten av mina fina brudar på lördagen, såååå kul att ha alla samlade efter så lång tid! Usch vad jag saknar att ha dej här. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sanna

åh jag såg det här nu!

Saknar dig!!!!!!!!!! <3 <3 <3

2014-05-10 @ 20:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0